niedziela, 5 sierpnia 2012

Moja obecna pielęgnacja - podstawowe produkty cz.1-włosy

Postanowiłam wysmarować Was posta o tym, czego teraz używam, jeśli chodzi o włosy. Post obejmuje najważniejsze dla mnie produkty, bez których chyba bym nie przeżyła. Jest ich mało, bo w końcu tych najważniejszych nie ma dużo ;pp
no ale do rzeczy ;)

Mycie :
moim numerem 1. na razie jest olejek isana , a tuz po nim BD fur mama. Recenzja olejku : TU Recenzja BD: TU

Odżywka po każdym myciu :
jest to oczywiście sławna Isana z babassu- recenzja : TU

Wcierka na co dzień:
 a jakże, Jantar! recenzja: TU

Olej :
ukochany kokos <3 recenzja: TU

Półprodukty:
aloes - numer 1. w mojej pielęgnacji
zaraz potem pantenol, keratyna, all in one oraz gliceryna


Bez tego moje włosy nie znałyby pojęcia -szczęście

już niedługo można spodziewać się podobnego posta, ale o - twarzy :)
buziaki :*

3 komentarze:

  1. zdziwiło mnie że odżywkę Isany używasz po każdym myciu, aż włączyłam recenzję i doczytałam że czasami ją zmieniasz :)

    OdpowiedzUsuń