niedziela, 24 czerwca 2012

Balsam do kąpieli BD fur mama - recenzja

Przez recenzje na wizażu skusiłam się na owy balsam.
I jestem bardzo zadowolona
Cena:
9,99
Dostępność:
Tylko Rossmann
Konsystencja:
Biała, wodnista maź ; >
Zapach:
Boski ! Taki dzieciowy ;D
Zastosowania:
Ja wykorzystuję płyn jako szampon, płyn do myca twarzy, okolic intymnych, do mycia ciała oraz jako szampon i odżywka przez tuning ; >
Działanie:
  • jako szampon- dobrze myje włoski, zmywa nawet oleje, wystarczy raz umyć bym miała świeże włosy przez 3 dni
  • jako płyn do twarzy - nie widzę efektów, ale dobrze zmywa makijaż i nie tworzy nam wyprysków
  • jako płyn intymny - bardzo delikatny, jestem za
  • do ciała - fajnie można się relaksować w kąpieli używając go, dobrze myje
  • szampon i odżywka 2 w 1 - dodaję aloes i pantenol, i wtedy nie muszę używać odżywki, też lubię go tak używać
Opakowanie:
Motylki cieszą oko ;)


Podsumowując - KWC moje <3 i na pewno kupię ponownie :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz