piątek, 17 sierpnia 2012

Druga kuracja Jantarem - co nowego ?

Witajcie po przerwie :)
Malowanie zakończone, wymiana podłogi też, nareszcie.
W tym czasie sporo zużyłam więc dziś zakupy były.
Czyli podstawowo :
1.Bettina Barty botanical
skończył mi się więc pobiegłam po nowy :) jest moim ulubionym kremem, a recenzję mozna znaleźć na blogu.
2.Babydream  fur mama balsam do kąpieli
również ulubieniec , a recenzja również na blogu.
3.isana babassu
również jak w poprzednich wariantach
4.szampon bambi
skończył się a lubię raz na jakiś czas oczyścić włosy
5.papiloty z rossmanna 30 szt.
zapragnęłam sobie loczków, bo bardzo interesuje mnie taka fryzurka:
tylko że te boczki takie pokręcone, ale nie za mocno :)

ciekawa jestem efektu, którym oczywiście niebawem się pochwale : >

no i skończyłam 2 butelkę jantara, i jedyne co nowego zauważyłam to ....
BABY HAIR~!!!!!!!!!

mega radość :)

pozdrawiam cieplutko :)


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. grosze, 3zł, a fajnie jest sobie oczyścić raz na jakiś czas włosy

      Usuń
  2. mnie tez :) i efekt po papilotach tez, moze wstawisz zdjecie? :)
    zapraszam do obejrzenia mojej wlosowej historii

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na efekt po papilotach, a po jantarze miałam też babyhair ,,tylko'';]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wcześniej był też przyrost, a teraz doszły bejbiki :)

      Usuń
  4. a nie pofalują Ci tak po piance albo żelu i pognieceniu włosów koszulką? po papilotach będziesz mieć loczki :) chociaż jakby tak zakręcić suche... to może się nie pokręcą za bardzo.
    ładna ta fryzurka, wstaw zdjęcie, jak zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie chodzi mi o takie troche bardziej loczki, tylko nie mogłam znaleźc nic w necie co by to przypominało, boki będą loczkowane : >

      Usuń
  5. Zazdroszcze BabyHair :) Od września zacznę używać jantara :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń