sobota, 24 marca 2012

Olej kokosowy Efavit-recenzja

Jak już wiecie, trochę ostatnio testuję, i coś mogę już powiedzieć o kokosie.
Używałam 0,2 l Efavitu
i szczerze ?
...
Za przeproszeniem zarypisty! <33333
Kocham miłością wieczną!
Zapach obłędny, a działanie ? Grrr, można się rozmarzyć.
+nałożony na włosy:
świetnie nawilżył mój puszek :) A siedzenie z nim na głowie to sama przyjemność. Lubię nakładać na koncówki :) 
+na ciało:
moja sucha skóra aż się czasem łuszczy, a tu olej naprawdę mi pomógł. jak czuję, że swędzi to szybko nakładam i jak ręką odjął, skóra szybko staje się nawilżona. mam w planach zrobić zniego i z masełka kakaowego olejek na lato na plażę, tylko muszę zamówić ZnO(tlenek cynku) na ZSK . 
+na twarz:
trochę zapycha więc z nakładania na twarz zrezygnowałam

ale ja pollecam, bo to król wśród olei :*

3 komentarze:

  1. również używam olejku kokosowego efavit i to nie tylko do włosów, ale mam pewien kłopot i nie wiem jak go rozwiązać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz kłopot - napisz na priv albo tu, a na pewno postaram się pomóc w rozwiązaniu :)

      Usuń
  2. To już wiem jaki olej kupić i gdzie :) Mnóstwo dziewczyn go miało a ja nie wiedziałam,skąd.

    OdpowiedzUsuń