czwartek, 19 lipca 2012

Wcierka Jantar - efekty po 3 tygodniach

Hejeczka ;33
Od 3 tygodni wcierałam , a raczej psikałam sobie na skalp Jantara, a co! ;>
Po tylu przychylnych recenzjach skusiłam się na promocję w aptece Gemini.
Tu: skład
Aqua, Propylene Glycol, Glucose, Calendula Officinalis Extract, Chamomilla Recutita Extract, Rosmarinus Officinalis Extract, Salvia Officinalis Extract, Pinus Sylvestris Extract, Arnica Montana Extract, Arctium Majus Extract, Citrus Medica Limonum Extract, Hedera Helix Extract, Tropaeolum Majus Extract, Nasturtium Officinale Extract, Amber Extract, Disodium Cystinyl Disuccinate, Panax Ginseng, Arginine, Acetyl Tyrosine, Hydrolyzed Soy Protein, Polyquaternium-11, Peg-12 Dimethicone, Calcium Pantothenate, Zinc Gluconate, Niacinamide, Ornithine Hci, Citrulline, Glucosamine HCI, Biotin, Panthenol, Polysorbate 20, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Linoleic Acid, PABA, Triethanolamine, Carbomer, Parfum, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Methyldibomo Glutaronitrile, Dipropylene Glycol, Limonene, Linalool
 najważniejsze składniki na czerowno
w szklanej buteleczce z kroplomierzem mamy 100 ml średnio gęstego przejrzystego płynu o specyficznym zapachu - męskim ;)
ale nie przeszkadza mi.
nie oczekiwałam od niego baby hair, bo nie mam problemu z wypadaniem, są grube i gęste, czasem jak myję głowę to aż ciężko mi przez gęstwinę włosów dotrzeć do skalpu ;c
czego chciałam?
 - szybszego porostu
-wzmocnienia
 i to dostałam! mój przyrost miesięczny to 1,5 cm. teraz jest 2,2 cm ; >
wzmocnienie? ja to po prostu czuję, są takie bardziej gładkie, lśniące, do tego - po spryskaniu nie tylko skalpu ale też włosów - otrzymujemy :
-wygładzenie
-blask
-i takie natłuszczenie , które nie jest samo w sobie tłuste, tlyko daje taką taflę i mega miękkie włosy ; >
na dodatek odżywka jest dla włosów ochroną anty-UV
jestem na tak, wykończyłam jedną butelkę i mam ochotę na następną! ;>
polecam, buziaki ;*

9 komentarzy:

  1. Na mnie Jantar nie podziałał. Może dam mu szansę drugi raz bo strasznie zaczynają mi wypadać włosy ;(
    Pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem w trakcie tygodniowej przerwy po 3 tyg stosowania (wg. zaleceń na opakowaniu) i niestety ale też nie widzę kolosalnej różnicy, nadal wypadają. stosuję właściwie tylko na skalp.

    ciekawa jestem jednak przyrostu, ale to się dopiero okaże jak zrobię zdjęcie pod koniec miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jestem w trakcie zużywania pierwszej butelki. Również jestem zachwycona, mimo tego, że nie widać jeszcze porządnych efektów (krótki czas). Osobiście bardzo podoba mi się zapach i o dziwo pojawiły się baby hair (myślę, że to zasługa jantaru, gdyż drożdże do picia odstawiłam jakiś czas temu, tak samo drożdże piwne w tabletkach). Narazie stosuję na sam skalp, na włosy jeszcze nie próbowałam :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a spróbuj na włosy - świetny efekt ;> a co do drożdży, spróbowałam i to nie dla mnie. pokrzywa rządzi ;>

      Usuń
  4. czy w gemini zawsze jest dostepny?bo slyszalam ze ciezko go kupic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak w innych miastach, ale u mnie, w Malborku, zawsze jak idę do Gemini to wiem, że nie wyjdę ze złością, że nie kupiłam Jantara ;3

      Usuń