piątek, 6 lipca 2012

Isana z Babassu - recenzja

Hejeczka ;33
ale my tu upał mamy! Nad jezioro dziś wybyłam oczywiście z warstwą oleju na głowie : >
No ale wracając do blogowej rzeczywistości...
Isana z babasuu - kto o niej nie słyszał, ten właśnie o niej słyszy i powinien posłuchać z większej ilości blogów. czemu? bo warto ! ; D

Cena:
taniocha! 300 ml za 5,50? pf!
konsystencja:
przyjemna, nie obciąża , ale też nie spływa z włosów
opakowanie:
wyciskanie ostatnich kropli odżywki jest trochę męczące, jednak tę wadę neutralizuje półtransparentne opakowanie, przez które widać, kiedy muszę kupić nowe opakowanie
dostępność:
rossmann
Stosowanie:
producent mówi że to odżywka d/s, jednak potem zobaczycie że wcale nie musi to być tylko d/s ; >
Działanie:
  • d/s
na początku stosowania jest szał <3 wygładzenie, ta miękkość, blask i witalność. mmmm ! i tak służyły mi 2 opakowania ... dlaczego tylko  a pozostałe 3 już nie za bardzo? otóż zapomniałam, że włosy lubią różnorodność ;c teraz znowu zaczynają na nią reagować, jednak dla tych 3 opakowań znalzłam inne zastosowanie
  • b/s
pomyślałam, a może użyję jako b/s ? w końcu zapas trzeba zużyć. bałam się obciążenia, jednak źle myślałam ! fajnie wygładzone , proste włoski, trochę zabrało im to objętości, ale ja to lubię, bo ja mam aż nadmair tej objętości! ; D naprawdę można tak sobie zabezpieczyć włoski na plaży ; >
  • odżywka b/s w sprayu
rozcieńczyłam 1:1 z wodą i do buteleczki ze spryskiwaczem
mwah! cudo do nawilżania po wyjściu z morskiej wody, a i dodałam 3% aloesu. tak do smaku ; >


no i to tyle, odżywka? moje KWC . kocham miłością dośmiertną c;
buziki :* i chrońcie włosy przed tym zabójczym słońcem!

2 komentarze:

  1. Kurcze ale Ty masz fajne pomysły! :D
    Ja zakupiłam za 3,99 zł w obecnej promocji, miałam stosować jako odżywka do mycia włosów, ale póki co jestem zawiedziona, no ale może użyje w jednej z zaprezentowanych przez Ciebie form:)co do słońca to obecnie używam mgiełki rossmanowej i ja sobie chwale, mimo alkoholu w składzie

    pozdrawiam karinam6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mycia nie używałam, bo moje włosy myję co 3-4 dni, więc nie trzeba mi ; > a co to za mgiełka?

      Usuń