piątek, 10 sierpnia 2012

Trochę śmiechu z ludzkiej durnoty :)

Witajcie,
dziś nietematycznie :) otóż chcąc zrobić lody, postanowiłam, że podpatrzę na yt jak inni je robią. natknęłam się na to :
http://www.youtube.com/watch?v=kc0ynWNMB-E

ten ktoś ma zdrowo coś z główką :) fakt faktem, może niektórych to śmieszy, mnie trochę też, ale to przez to , że sama lubię wariować, no ale nie aż tak ^^
a właściwie - ciekawe musi być sprzątanie tego czegoś nie ? :D
jednym słowem - ludzka głupota nie zna granic, nigdy nie znałą i znać chyba nie będzie : > 

5 komentarzy:

  1. o matko.!

    To marnotrawstwo zwykłe...:S Wg. mnie żenujące. Czego też ludzie nie wymyślą żeby 'zabłysnąć' w sieci.Nie pierwszy to 'światły' filmik na YT i nie ostatni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja :) najbardziej rozwalił mnie filmik z lazanią albo arbuzem, i pomyśleć że ludzie w Afryce głodują ...

      Usuń
  2. o nie, oczom nie wierzę! to chyba facet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo matko ale sposób wymyślili, mega nieapetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysł wzięty z tego: http://www.youtube.com/watch?v=aYBkDxao3wg

    oryginał w miarę śmieszny ;)

    OdpowiedzUsuń