środa, 22 sierpnia 2012

evo'2'lution płyn do soczewek - recenzja

Jak wiecie, od firmy kontaktowe.pl dostałam do testów owy płyn. Nie owijając w bawełnę :
  • pojemność: 360 ml
  • na plus opakowanie na soczewki
  • używałam ich do soczewek Acuvue oasys
Serdecznie dziękuję za dołączone lusterko od firmy, bardzo mnie urzekł prezencik :)
Tak to wygląda : P

A samo działanie płynu ?
Jeśli chodzi o zużywanie się soczewek, to nadal mogę ich używam 20 dni, wiem że nieprzepisowe ale jednak okulista mi pozwala :)

A oczy?
Trochę szybciej suche, ale nie pieką, ratuję się kroplami wtedy, ale nie jest źle.

ogólnie : 8/10
polecam  :>
płyn dostaniecie na stronie kontaktowe -> http://kontaktowe.pl/
+moja recenzja nie jest podważona faktem iż płyn dostałam od firmy, jest rzetelna i obiektywna

2 komentarze:

  1. Tyle lat noszę okulary, że jak spróbowałam soczewek, to nie mogłam się przestawić i u mnie poszły do kosza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja podobnie, ale po miesiącu rano odruchowo samo się zakładało. przywykłam :)

      Usuń