piątek, 27 lipca 2012

Benzacne - recenzja

Zawsze przed okresem potrafi mnie nieźle wysypać - wtedy mam ochotę siedzieć w domu i sie nikomu nie pokazywać. Postanowiłam to zmienić 3 miesiące temu - zakupiłam Benzacne. I tak nie wierzyłam w jego cudowną moc, ba, bo po co ! Myliłam się - jako nieliczny z kosmetyków anty trądzikowych - podziałał. Co mnie bardzo zaskoczyło. Czytajcie dalej ; >

Zapach jest dosyć chemiczny, takiej klasy chemicznej ; D
Cena baaardzo przystępna coś około 10 zł za 30 g.
mamy do wyboru 2 wersje - 5 i 10% .
Ja od razu zaczęłam od dziesiątki - a co mi tam !^^
Konsystencja ? Coś jakby odżywka, tyle że z białymi grudkami.
Oczywiście mamy to w tubce w formie maści.
Jak często nakładam maść ?
Regularnie 2 tygodnie przed okresem zaczynam nakładać na strefę T bo tylko tu mam problemy. Nakładam wieczorem na noc, i rano zmywam.

Jedną kurację zrobiłam inaczej ( w czasie jednego cyklu)
Otóż nakłądałam tylko podczas okresu i kilka dni po.


jednak wolę pierwszą wersję, bo dzięki temu nic a nic mi nie wyskakiwało. A w drugiej wersji benzacne tylko zasuszał i szybciej pozbywałam się niechcianych intruzów z twarzy.



wszystko to za sprawą nadtlenku benzoilu ! :)

trzeba jednak uważać, bo maść może spowodować niezły przesusz na twarzy ... dlatego od razu po zmyciu nakładałam kremik nawilżający zrobiony z zestawu zsk. (krem z liposomami anty trądzikowymi)
jestem baaaardzo na tak, polecam go wszystkim którzy maja problem z trądzikiem . nie tylko tym łojotokowym, ale również na tle hormonalnym.
+wyjeżdżam więc nie będzie mnie tydzień :(
buziaki :*

3 komentarze:

  1. wiele lat temu miałam tonik z ich firmy. Bardzo go sobie wtedy chwaliłam, widzę, że zmienili logo =)

    U mnie rozdanie trwające do 10 sierpnia =)
    rejestrowałaś się już może na ShinyBoxie? Jeśli nie byłabym wdzieczna jesli byś mi pomogła =)
    http://shinybox.pl/?ref=94c77c6

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam i mnie nie zachwycał;)
    pozdrawiam/zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo pomógł ten żel jest bardzo tani to bardzo duża zaleta. Dowiedziałam się czytając artykuł na pogromcapryszczy.pl że jest skuteczny.

    OdpowiedzUsuń