środa, 25 lipca 2012

Fotorelacja -start!

Dziś drugi post już ; > Dlatego zapraszam do mojego poprzedniego posta - recenzji olejku Isana KLIK


Ale wracając do tematu tego posta - postanowiłam wprowadzić fotorelację miesięczną.
zdjęcie z 25.06 można znaleźć w tym poście KLIK
Tu były jeszcze przed kuracją Jantarem .
A teraz? Po 3-tygodniowej kuracji wydaję mi się , że chyba trochę ich urooosło ;D
Tu na zdjęciu są już troszkę przetłuszczone, świeżo przed myciem. I co jak co , ale dziwi mnie ta śmieszna fala z tyłu! :) 
Przyrost w tym miesącu wliczając Jantara +2,2 cm
Normalny przyrost bez Jantara 25.05 - 25.06 +1,5 cm

buziaki : >



3 komentarze:

  1. Super temat ! ;) Może zajrzysz do mnie, myślę ze świetnie byś mi doradziła .

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko Ci rosną włosy :) Też wcieram Jantar, ale aż takiego przyrostu niestety nie mam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że ten fakt pomoże mi jak najszybciej zapuścić te włosiska ; >

      Usuń