niedziela, 15 lipca 2012

Uwaga na pogodę.

Dziś niekosmetycznie.
A to ze względu na to, że kilka kilometrów od mojej miejscowości przeszło wczoraj tornado F3.
Bałam się dzisiaj spać, bo każdy szum mnie budził, jak byłam mała (5 miesięcy) to podobno nasz domek był w centrum tornada, i nic się nie stało, jednak widok tornad mnie po prostu przeraża.
Tak to wyglądało wczoraj:

Zastanawiałyście się kiedyś - dlaczego jest z pogodą coraz gorzej?
Co możecie zrobić, jak pomóc naturze by to złagodzić?
Może dezodorant warto by zastąpić olejowym perfum?
Może nie śmiecić?
Może przed każdym wejściem na włosowe blogi sprawdzić na http://www.imgw.pl/ ostrzeżenia dla waszego regionu?
Pomyślcie czy warto ryzykować wyjście bez sprawdzenia pogody, mozliwością natknięcia się na 'to coś' ?
Myślę, że nie.
Buziaki, i ostrożnie tam! :)

+chcecie link do filmiku z tornadem, czy już widzieliście na TVP Info Gdańsk ? ; >

9 komentarzy:

  1. Nie oglądałam, ale to bardzo niebezpieczne, bałabym się gdziekolwiek wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite : o być może nie wiem, co mówię, ale chciałabym zobaczyć ( z daleka ) takie tornado...podobno to wina ocieplania się klimatu. Czasami oglądam łowców burz, czy też Storm Chasers. Lubię takie anomalia pogodowe. A burze wręcz kocham! Polecam stronę sat24.com
    Radi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, takie wybryki natury są piękne i oszałamiające, jednak niosą straty i to jest najgorsze

      Usuń
    2. tego akurat nie da się przewidzieć...niestety
      póki co ludzie pozostają bezsilni
      Radi

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mnie tam nic nie jest, ale ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=d3w5hAv4OPk to masakra jakaś, a w tym lesie tam, którego prawie już nie ma rok temu zbierałam sobie grzyby ^^

      Usuń