piątek, 6 lipca 2012

Ziaja Bloker czy Driclor - porównanie

Lato to czas, którym każdemu kojarzy się z ..
POCENIEM
o tak, kto o tym nie myślał.
na mnie drogeryjne deo typu rexona adidas- wgl nie działają, są słabiuchne ;c
miałam okazję używać 2 antyperspiranty- te silniejsze , i powiem tak - jeden i drugi jest wart uwagi. z resztą sami spójrzcie..
RUNDA 1.Opakowanie i pojemność
Estetycznie? tak, oba produkty po 1pkt dostają.
A pojemnościowo ? driclor ma 3 razy mniej! gdzie ziaja ma 60 ml, co starczy na baaardzo długo.
Rolka po 1 pkt, a za pojemność ziaja 1 pkt. driclor 0 pkt.
wynik? Rundę wygrywa ZIAJA.



RUNDA 2. Cena
Ziaja? 6 zł za 60 ml
Driclor? 40 zł za 20 ml
Wynik. Rundę wygrywa ZIAJA
 


RUNDA 3. Działanie
Ziaja zaczęła działać po 1 tygodniu, driclor po 2 dniach. dlatego ziaja o pkt, driclor 1 pkt
przy aplikacji driclor bardziej piecze niż ziaja, dlatego ziaja 1 pkt, driclor 0 pkt/
a jak z blokowaniem pocienia?
REMIS
tak samo czysta bluzka po całym dniu :)
Wynik ? REMIS


Wynik ogólny Ziaja : Driclor
3:1

Wybieram Ziaję, a wy? ;D


7 komentarzy:

  1. ja nie, tak mi pachy podrażniła że podrapałam do krwi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, bo te specyfiki nakładamy na niedepilowane, suche pachy, inaczej każdy antypersprirant będzie piekł ;cc

      Usuń
  2. ooo dobrze, że trafiłam na Twój wpis bo ja od pewnego czasu zastanawiam się nad zakupem Ziaja Bloker. Cena jest śmieszna, 6 zł a wszyscy tak zachwalalą, hmm musze koniecznie jutro kupić:))

    Przy okazji zapraszam serdecznie na konkurs na moim blogu, który organizuję z Golden Rose, do wygrania są 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci:) Konkurs kończy się już 11 lipca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, fajnie wiedzieć o konkursie! dzięki za cynk ; >

      Usuń
  3. też lubię ziaję ale czasem to pieczenie- swędzenie doprowadza mnie do szału :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ważne są suche pachy, i postać trochę z rękoma u góry ; >

      Usuń
  4. U mnie tez ziaja bardzo dobrze sie sprawdzala, jednak czasem pieklo nawet mimo nie depilowania pach ;)

    OdpowiedzUsuń