piątek, 20 lipca 2012

Zaczynam pić pokrzywę - plan działania

Jak wiecie - chcę zapuścić włosy, choć tego nie widać, bo ciągle podcinam , wolę mieć zdrowe i długie, bo zniszczone końcówki w długich włosach nie są apetyczne.
Od wczoraj piję pokrzywę. Co sobie obiecałam?
-2 razy dziennie będę pić kubek pokrzywy
-kuracja min. 2 miesiące
-Nie zaniedbam tego procederu ;)

jak ją przygotowuję ?
15 min trzymam pod przykryciem , słodzę łyżeczkę a potem naraz wypijam,
nie wiem co w tym niedobrego
mnie smakuje. BARDZO ! :)


link do wizażowego klubu pijaczek pokrzywy TU

+ mimo takich krótkich włosów planuję zakup TT, bo mam ogromne problemy z rozczesywaniem.
EDIT: nie wiem co mi jest, ale chyba lumbago. normalnie ruszać się nie mogę, lędźwia bolą. no coś mi weszło w plecy ;c

pozdrawiam cieplutko Was ;*

14 komentarzy:

  1. Hm, piłam pokrzywę z 2 saszetek na kubek codziennie przez 4 tygodnie- włosy w o niebo lepszym stanie, teraz po 2 miesiącach zaczynam znowu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze lepszy efekt uzyskać pijąc pokrzywę sypaną taką z apteki lub sklepu zielarskiego. Dobrze do takiej kuracji dołączyć skrzyp polny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od tygodnia piję skrzyp i jest o wiele gorszy w smaku niż pokrzywa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie słyszałam, dlatego padło na pokrzywę ; >

      Usuń
  4. słyszałam że wypłukuje witamine B, niestety moje leczenie a raczej hamowanie działań wirusa polega m.in. na przyjmowaniu jeszcze większych dawek tej witaminy, więc nie mogę sobie pozwolić na to..
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście może wypłukiwać, dlatego dużo pić i owoce jeść, a wgl co to za wirus, jejku ;cc

      Usuń
  5. Skrzyp i pokrzywa wypłukuje wszystkie witaminy z grupy B. Ja robiąc sobie kurację 1,5 miesięczną (piłam jedną szklankę dziennie) doprowadziłam się do anemii więc dziewczyny uważajcie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego dałam link do wizażu, tam wszystko pisze

      Usuń
  6. piłam,teraz przestałam bo mi sie skonczyła,ale efekty są!:)
    pozdrawiam;>
    zapraszam,dopiero zaczynamy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja piłam przez trzy miesiące i efekty były, przede wszystkim zahamowanie wypadania i wzmocnienie włosów, także polecam ;) Ale polecam pić sypaną pokrzywę plus ze skrzypem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piłam przez jakiś czas i przestałam... może to przez brak sumienności, ale jak piłam, to wydawało mi się, że więcej włosów mi wypada i stan cery mi się pogorszył, ponoć tak jest na początku...
    może za jakiś czas znowu spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z cerą to fakt, bo się oczyszczasz, jednak włsoy to może tylko tak cis się wydawało ? :)

      Usuń