piątek, 13 lipca 2012

Płyny do soczewek -moje wrażenia.

Nie będę się rozczulać nad tym postem, bo chciałabym żeby było krótko zwięźle i na temat ; >
Jakich płynów używałam?
  • biotrue przez 3 miesiące
  • solo care aqua 2 mesiące
  • horien kilka dni
horien? tfe, może komuś służy - nie mi. straaasznie piekły mnie oczy, a moje acuvue zużyły się w tydzień! o zgrozo, postanowiłam że nigdy do niego nie wrócę, dołączony pojemniczek słabej jakości








solo care aqua - tego płynu używałam od początku. nie jest zł, ba, jest świetny. soczewki dobrze czyścił, nie piekło nic. ale chciałam próbować czy są lepsze płyny więc zaczęłam szukać. jako tako cenowo jest umiarkowanie, bardzo polecam ten płyn , no i pojemniczek z jonami srebra <3





























no i natrafiłam na biotrue. trochę bałam się że nie będzie korelować z johnsonsami ale jest baaardzo dobrze. już zawsze będę mu wierna! oczy wogóle nie wysychają! do wieczora nawet mnie nie zakłuje <3 to sprawka hialuronianu sodu na pewno. pojemniczek niby bez nanokoloidów srebra, ale bardzo cieszy oko ^^ cenowo wychodzi więcej niż solo care, ale jakość płnu to wszystko wynagradza. polecam serdecznie.

















a wy? jaki płyn wolicie o ile ktoś z was nosi soczewki ? ; >

1 komentarz:

  1. Za niedługo będę wybierać się do okulisty, bo chcę nosić circle lens, więc płyn obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń