środa, 7 marca 2012

Zakupy ZSK - przyszła dziś paczka ; >

Witajcie!
Dawno mnie tu nie było, zapracowanie swoje robi ;( Nie miałam czasu pisać postów, ale teraz staram się to nadrobić. Tym bardziej, że się rozchorowałam ; < No i leżę sobie w łóżku, a tu listonosz puka :) Jaka ja ucieszona byłam, w końcu to moje pierwsze zamówienie na ZSK ! Pierwsze zakupy skromne :(
Zamówiłam tylko :
1.Naturalny olej awokado 30 ml na spróbowanie
2.Hydrolizat keratyny 15 ml również by zobaczyć jak się sprawuje :)
3.Gliceryna 60 ml bo w aptece mi drożej wychodziło, a apteka moja osiedlowa droga ; <
4.All in one 10 g bo słyszałam same pochlebiające temu produktowi opinie

Z resztą, już opracowałam z tego maseczkę na włosy ^^
przetestuję ją w piątek ale jako tako mogę dać wam już przepis:
10 ml Balsamu regenerującego Seboradin
szczypta All in one
10 kropel olejku awokado
5 kropel olejku migdałowego (profarm-kupiony w zielarskim )
0,5 ml keratyny
1,5 ml gliceryny
ciekawa jestem efektów tego cudeńka :)
w sobotę więc będzie notka :)
buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz