niedziela, 11 marca 2012

Moje OCM

Dlaczego wybrałam OCM?

Ponieważ mam cerę skłonną do trądziku, tłustą w strefie T, a policzki suche. Stosowanie drogeryjnych żeli do mycia tylko przyspiesza u mnie przetłuszczanie się skóry.

Jakich olei używam?

Tu miałam duży dylemat. Oczywiście olej rycynowy, do którego dodałam migdałowy oraz lniany. Migdał 25 % a lniany 50 % . Teraz w planach mam olej z pachnotki, podobno świetny, potem zdam relację.

Jak zareagowała skóra na pierwsze OCM?

Przede wszystkich świetnie oczyszczona buzia - cały makijaz wraz z tuszem zmyty. Cera taka fajna w dotyku :)

Dalsze reakcje skóry?

Skóra przede wszystkim gładka. Kiedyś musiałam myć twarz 4 razy dziennie bo po godzinie była już tłusta w strefie T. A teraz? Mogłabym to robić raz dziennie, ale ze względów higienicznych robię to 2 razy.

Podsumowanie:

OCM zmniejszyło przetłuszczanie się skóry i to znacznie. Nie wyskakuje mi już tyle niespodzianek, a policzki w końcu są nawilżone. Ogólnie jestem bardzo zadowolona :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz