środa, 7 marca 2012

Balsam regenerujący seboradin

Będąc w aptece skusiłam się na owy balsam. Spodziewałam się super efektów, ale zapomniałam sprawdzic skład, więc w domu to zrobiłam i ... Nie jest źle :> ale jednak nie ma tam cudów. na głowie wow nie będzie, dlatego przeznaczyłam balsam na tuning ! :P
Cena myślę że jak na taki skład ciut wygórowana (21 zł/200 ml)
Zapach ? Typowy dla czarnej rzepy. Pachnie jak szampon z Joanny z rzepą.
Konsystencja gęsta i śliska, łatwo spłukać i rozprowadzić. Nie obciąża. Jednak producent zaleca masaż skalpu balsamem, a ze skóry głowy ciężej go zmyć.
Jeżeli chodzi o działanie ...
U mnie narazie nie widzę efektów, choć stosuję go już 2 tygodnie,a producent zapewnia że po tym czasie będzie już coś widać.
Fakt faktem, krzywdy nie robi, troszkę może odżywia, jednak nie ma tego 'wow'
Do tuningowania - w sam raz ; >



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz