niedziela, 18 marca 2012

Babydream Natural Pflegebad

Witajcie kochani ;*
Piękną pogodę dziś mamy :) W sam raz na spacerek. No ale wracając do rzeczywistości - mam dla was recenzję. Babydream żel do kąpieli -ten zielony : >
i powiem tyle - to najlepsza racz jaką mogłam w życiu spotkać. jest rewelacyjny!
no i ..
wielofunkcyjny rzecz jasna ^^


Zapach:
mnie do gustu nie przypadł ; / pachnie jak tanie mydo :(
cena:
9 zł za o,5 l to grosze!
dostępność:
tylko Rossmann
zastosowanie:
producent przeznacza płyn na kąpiel- ja jednak cała się nim myję, używam jako żel do twarzy, okolic intymnych oraz jako szampon do włosów. tyle lat miałam łupież i swędziała głowa i nagle ot tak po szamponie tym przeszło
działania:
dobrze oczyszcza, włosy pozostawia mięciutkie, gładkie, nie plącze i nie wysusza. jest niezmiernie delikatny, i polecam go takim wrażliwcom jak ja :)

ogólnie jest to moje kwc i naprawdę warto go wypróbować :> 
+składzik:
 Aqua, Coco-Glucoside, Sodium Coco-Sulfate, Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Chloride, Calendula Officinalis Flower Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Glyceryl Oleate, Glycerin, Bisabolol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Parfum 

Buziaki :>

1 komentarz: