wtorek, 14 lutego 2012

Olejek Alterra - ciąg dalszy

Przychodzę dziś do Was z taką mini recenzją olejków Alterry - migdał i papaja oraz limonka i oliwki. Więc po paru zastosowaniach już mogę cokolwiek powiedzieć. Obydwa olejki nakładam albo na noc, albo na 3 godziny przed myciem. zależy od planu dnia :) I pierwsze co zauważyłam to to, że moje włosy niesamowicie lśnią. Każdy mi to powtarzał. Nawet taki puszek na głowie pięknie się błyszczał ^^ Ogólnie drugiego dnia po myciu były jak po wyprostowaniu ! :OOO Zawsze miałam szopkę. A teraz taka odmiana. Włosy mięciutkie, gładkie, ujarzmione ... Jak nigdy! Ja w olejach tych jestem zakochana niemalże : > Także jak najbardziej polecam, bo na pewno olejki nie zaszkodzą - naturalny skład :) No i ta cena <3   Cud rossmana! 
buziaki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz