czwartek, 25 października 2012

3 miesiące po piciu pokrzywy

poza tematem - kuzynka wiedząca o moim blogu namawiała mnie żeby wrzucić ową fotkę tutaj ; > otóż mały makeup, który miałam na urodzinach naszej prababci, mogę jej jedynie zazdrościć, że żyje już 95 lat ;) sorcia za dziwną minę (usta) ;3
a teraz wracając do tematu ;)

Dokładnie 20.07 zaczęłam pić pokrzywę. Tu mój post : KLIK

Czy coś od tamtego czasu się zmieniło ? Myślę, że raczej mało. i dokładnie 20.10 zrezygnowałam z picia pokrzywy, a co mi tam, niech będzie równo 3 miesiące.
Jeśli chodzi o włosy . Tak było rozpoczynając kurację :
A tak jest teraz po delikatnym podcięciu przez mamę we wrześniu :



Jak widać, no może trochę urosły, ale tyle by urosły bez tej pokrzywy.
Różnicy w gęstości i stanie włosów oraz blasku nie zauważyłam.
Jeśli chodzi o to częste oddawanie moczu - tak, popularny skutek uboczny picia pokrzywy :)
A twarz?
Pierwszy miesiąc - oczywiście mega wysyp.
Teraz jest lepiej, skóra jest bardziej elastyczna, gładsza, taka baby ; >
gdyby nie grudki podskórn,które mam od miesięcy to byłoby super, ale jednak nie jest ;c
i to tyle jeśli chodzi o działanie pokrzywy! nie wiem, chyba jestem jedyną dziewczyną, na którą pokrzywa nie działa i jedyna jakiej smak pokrzywy odpowiada ; >
JESTEM DZIWNA :)
nie żałuję, że to piłam, ale też nie jestem zadowolona i do tego nie wrócę niestety ;(

a jak było u Was? ;) piszcie w komentarzach - z chęcią poczytam ;)
+ małe info, co by dziennik włosowy był dziennikiem  - dopiero teraz widzę w jakim stanie są moje końcówki, te 3-4 cm są przesuszone i za pewne od prostownicy zniszczone. nic ich nie rusza, czym bym nie nawilżała, olejowała-nic. powinnam je obciąć, ale to chyba zrobię po świętach, bo chcę móc spinać włosy jak teraz, a jak zetnę, to koniec ;( nie będę mieć odpowiedniej  długości,żeby je spiąć ;c

no to chyba wszystko
buziaki :*


 

14 komentarzy:

  1. Chciałabym spróbować picia pokrzywy, jednak boję się wysypu ;/ A czym jest popularna u włosomaniaczek szkrzypokrzywa? Kupuje się ją gdzieś czy jest to mieszanka tego i tego? Czy jest lepsza niż np. skrzypovita?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszanka skrzypu i pokrzywy,po prostu zaparzamy dwie torebki ,jedna pokrzywy i jedną skrzypu :)

      Usuń
  2. Piłam pokrzywę wiele razy i co do wysypu to miałam wręcz przeciwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby nie wypłukiwała witaminy B to bym z chęcią spróbowała, ale jednak..
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. W 3 miesiące Ci tyle urosły ? To faktycznie nie za dużo.
    U mnie wysypu nie było, na szczęście :) i przyrost był duży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj pozazdrościć ;) a tyle jest na zdj, bo był podcinane

      Usuń
  5. co to za fryzurka na pierwszym zdjęciu?:) ładnie wygląda i muszę Ci rzec,że śliczna z Ciebie dziewczyna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, dziękuję ;) a fryzura to po prostu boczne pasma zwijam na palcu i podpinam wsuwkami, i tak kilka pasm ; >

      Usuń
  6. Świetny makijaż, a co do picia pokrzywy ja probuję się zmotywywać by wkoncu zaczac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ; > może u Ciebie zadziała pokrzywa ;)

      Usuń
  7. Jak piłam pokrzywę w maju to miałam wysyp babyhair ;D ale jak znów zaczęłam kurację we wrześniu to niestety nie zauważyłam żadnych rewelacji ;/ Myślę, że takie kuracje ziołowe są lepsze na wiosnę, bo wtedy oczyszczają organizm i w ogóle lepiej działają :)
    Ja też lubię smak pokrzywy i piję ją dalej dla smaku :D
    Pozdrawiam
    Gosiak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, też , bejbiki! muszę dopisać do posta ; >
      + jednak chyba nie jestem dziwna jeśli Ci też smakuje ; >

      Usuń
  8. Ja też lubię smak pokrzywy :), poza nowymi włosami przy lini czoła to nie zauważyłam pozytywnych skutków :)

    OdpowiedzUsuń