piątek, 12 października 2012

zamówienie zsk + plany na realizację ;)


tak prezentuje się moje zamówienie z wczoraj ;)
starałam się nie przekroczyć mojego limitu wyznaczone na 100 zł, ale minimalnie wyszłam, jak zawsze z resztą :P

i teraz tak, co i po co kupiłam , a przede wszystkim w jakim celu ;>

  • papierki lakmusowe w celu kontrolowania pH produktu, wiadomo
  • wyciąg z aloesu - tym razem większa butelka, bo aloes uwielbiam i dodaję do wszystkiego. do odżywki, kremu, serum, mieszam z olejem, więc szybko się zużywa
  • kwas hialuronowy - tu na próbę, mam zamiar zrobic krem z jego domieszką ale na pewno wyląduje w odżywce
  • mocznik podobnie jak aloes <3 kocham miłością wieczną.:)
  • niacynamid tez dopiero wypróbuję, podobno super na trądzik, będę robić z nim krem, ale wyląduje w toniku i odżywce na pewno też ;)
  • pachnotka - po prostu się olejek mi skończył a na prawdę mojej twarzy robi dobrze, z resztą na włosach też dosyć przyjemnie działa ;)
  • guma ksantanowa - mam w planach ukręcić żel aloesowy i szałwiowy, liści szałwii już się szykują na ścięcie :)
  • hydrolat szałwiowy - jako domieszka do kremu i żelu szałwiowego
  • glinka biała - na twarz i do pudru 
  • peeling ze skały wulkanicznej- na próbę bo podobno fajnie działa, zobaczymy:)
  • baza kremowa - znudziło mi się żmudne emulgowanie, ciekawe jak krem robi się na bazie, również dla próby ;)
  • pojemniczki - na kremy ;)
czy używałyście czegoś z tej listy( szczególnie dowiem się z chęcią co myslicie o tym hydrolacie i glince, peelingu, bazie kremowej i wit B3 ;) ) ?
buziaki ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz