środa, 3 października 2012

Jak obecnie prezentują się moje włosy?

No właśnie - jak? Osobiście powiem - tragicznie. Mają po ostatniej masce kryzys, są przesuszone po proteinach, a już myślałam, że w końcu przyjmą proteiny, jednak zostaje mi tylko żelatyna i nawilżacze :(
Dlatego owy puszek proszę traktować 'z przymrużeniem oka' :)
czas na reanimację włosów, jednak fotorelacji dawno nie było, więc będzie teraz.
poza tym, uważam, że warto pokazywać zień, w którym włosy najlepiej się wcale nie mają.
można dzięki temu wyłapać różnice, efekty , przesuszenie, po prostu prawdę.
tak sobie urosły ;) słabo, ale ważne że w ogóle coś urosły! ;)
dla porównania - zdjęcie z czerwca:

jak w czerwcu kark odkryty, tak dziś-zakryty, włosy od dawna są za brodę. 
końcówki nadal się wywijają, ale nauczyłam się to ukrywać, ale o tym w następnym poście ;)
a teraz zmykam do łóżka dalej chorować. akurat mamy sezon grypy więc pozdrawiam wszystkich chorych i zdrowych, a chorym życzę powrotu do zdrówka i xylogel na katar ^^ sprawdzony na mnie i jako jedyny na mnie działa ;)



buźka :*

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie urosły sporo:) Na zdjęciach nie wyglądają na suche raczej bardzo nawilżone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie dokładnie nie odzwierciedla ;) końcówki szczególnie :((((

      Usuń
  2. masz bardzo ładne, naturalne włoski :) wydają się być jaśniejsze czy to dzienne światło tak zdziałało na zdjęciu?
    jeśli chcesz żeby rosły szybko to najlepsze są drożdże :D okropne ale skuteczne jak nic innego.
    chętnie poczytam o tych końcówkach, sama mam ten sam problem kiedy chce 'rozprostować' fale :S końcówki nie chcą współpracować...:/

    zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, zapomniałam dopisać że kolor przekłamany ;) a co do końcówek - w celu ujarzmienia to tylko i wyłącznie (bynajmniej u mnie) żelatyna z odżywką+troszkę olejku. ;)

      Usuń
    2. żelatyna w sensie laminowanie czy tylko na końcówki? na mokre czy suche? :)

      Usuń
    3. tak, laminowanie ;) dla mnie to cudowne , ale tylko w towarzystwie oleju bądź isany z babassu, a i aloes <3

      Usuń