czwartek, 31 maja 2012

Co nie co o soczewkach kontaktowych ...

Dzisiaj trochę inaczej :) Niekosmetycznie, ale myślę, że sporo osób zastanawia się nad soczewkami.
Moja przygoda z nimi dopiero się rozkręca bo noszę je dopiero 2 miesiące, ale dzięki mojej "wspaniałej" okulistce - dużo było z tym zachodu.
Nie będę się rozpisywać co to są soczewki, jakie są rodzaje, bo ten co chce je nosić na pewno o tym już wie i nie chce mu się pewnie czytać takich banalnych rzeczy :)

Przede wszystkich koniecznie znajdźcie sobie dobrego okulistę, który jest kontaktologiem, czy jak kto woli optometrystą :)


to ważne, bo ja natrafiłam na ciekawego lekarza- a w głowie tylko pieniądze były.

To tam trzeba iść na badanie i dobranie soczewek. Chociaż na te pierwsze soczewki. Potem dostaniecie receptę i możecie się sami w to bawić.  Lecz moja historia wyglądała nieco inaczej ...
Poszłam do lekarza, zbadał mnie i zamówił próbne soczewki, które miałam mieć dopasowane za tydzień. Więc i tak było. Były to soczewki Biofinity(Cooper Vision). Założyła mi je .... A serce mi waliło jak młot! Tak się bałam :)













Miałam przyjść za tydzień i powiedzieć jak się wnich czuję, i tak też było. a czułam się źle. Tak mnie kłuły, że brak pytań. Osady białkowe szybko się osadzały, a krawędzie strzępiły. Nie mówiąc już o prawym oku, gdzie mam soczewkę toryczną - tam kłucie było nie do zniesienia. Poprosiłam o zmianę na Acuvue, z czego była afera, bo pani była oburzona, że sama decyduję o sobie. Ale miałam przyjdź za tydzień na dopasowanie.
I tak też było. Założyła i miałam przyjść za tydzień powiedzieć jak się czuję.
















To był postęp. Nic nie kłuło, osady szybko się czyściło , nie wysychają przy komputerze :) I poszłam powiedzieć o tym za tydzień, ale poprosiłam o wypisanie parametrów.  A pani się uniosła,bo nie chcę kupić u niej soczewek, powiedziała że czuje się okrada przez firmy internetowe. Niezła co? :)
Ja osobiście chodziłam do tej baby co tydzień. I dopiero po 2 miesiącach Acuvue dopasowałam jako idealne. Więc lepiej nie robić nic na własną rękę, tylko dopasować u lekarza, a potem samemu zamawiać, bo taniej jest kupić w internecie (ja zamawiam na optiva.pl)
buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz