sobota, 2 czerwca 2012

Maseczka En Gedi - coś przydatnego

Od kilku miesięcy używam owej maseczki.






Nie wiem gdzie można to kupić ale na pewno na stronie Lumiere. Ja osobiście kupuję w Elblągu na hali, więc jeśli ktoś chce, to mogę wam zamówić, tylko nie wiem kiedy następny raz będę w Elblągu.
Ale wracając do tematu....
Cena:
Ja płaciłam 45 zł.

Opakowanie:
trochę nieporęczne, przy mocniejszym wyciskaniu dozownik u mnie wyskakuje ;c

konsystencja,zapach i kolor:
kolor jest błotnisty
zapach? błoto z solą :)
a konsystencja jest zbita, gęsta, ale dzięki temu kosmetyk jest wydajny

działanie:
maseczkę używam jako peeling dodając do niego mocznika i kropelkę kwasu mlekowego. Wtedy złuszczanie jest rewelacyjne! nie podrażnia nam twarzy. jest bardzo delikatna. poprawia koloryt skóry. mogę powiedzieć że delikatnie ją rozświetla bo cera robi się jaśniejsza. mam ochotę spróbować jeszcze innych kosmetyków tej firmy.












i na koniec składzik :
Silt (Dead Sea Mud), Sodium Laureth Sulfate, Kaolin , Zinc Oxide, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Phenoxyethanol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Daucos Carota Sativa (Carrot) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Lavandula Angustifolia (Lavander) Oil, Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Extract, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Dehydroaceticacide, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone. 


+ wiem, że skład może nie jest tu rewelacją, ale podoba mi się działanie maseczki, więc dalej będę jej używać :D  (czarne jest niepożądane a czerwone to co cudowne w maseczce )

1 komentarz:

  1. Tą maseczkę można kupić w promocji za 35,90 zł w sklepie internetowym na stronie: www.mydlodajnia.pl Zapraszamy

    OdpowiedzUsuń