sobota, 19 maja 2012

Nowy plan na filtr i tonik+zamówienie na ZSK

Dawno mnie tu nie było :)
Ale jestem ^^
Zrobiłam malutkie zamówienie na ZSK
Tylko domówiłam co się pokończyło no i kilka nowych pierdół.
Oto co zaklepałam sobie:
kwas l-mlekowy 80%
d-pantenol 75%
papierki lakmusowe 4-polowe
wyciąg z aloesu 10x
DHA BA
i łyżeczka miarowa 0,15 ml żeby móc odmierzać małe ilości

a w planach mam ....
zrobić swój pierwszy tonik, a mianowicie 2 toniki, jeden będzie tylko na bazie cytryny i all in one (+dha ba)
a drugi będzie z kwasem mlekowym, aloesem i wit. B3.(+dha ba)
Po to też zamówiłam papierki.
Jak tylko zrobię i przetestuję, od razu wstawię recenzję! :)

A teraz moje odkrycie - jak wykombinować filtr taki, żeby nie miał zapychaczy a chronił :)
I żeby był w miarę tani :)
Otóż mój portfel cierpi:(
A więc (tak tak, z "więcami" to na cmentarz-jak pan od polskiego mówił)....
Dlaczego niektóre kremy na odparzenia pieluszkowe dla dzieci bielą? :)
Bo niektóre mają tlenek cynku! Mineralny filtr UV
znalazłam więc  kremy o dobrym skłądzie i są to:
Johnson&Johnson krem na odparzenia
Babydream krem na odparzenia
z johnsona miałam próbkę  i troszkę mnie zapchał, choć nie miał czym.
a babydreama kupiłam :)
i nie dość że jest tani -to dobry !
Dlaczego? Moje wrażenia opiszę w następnej notce
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz