piątek, 10 lutego 2012

Recenzja : szampon Granat i aloes Alterra

Jak już obiecałam - zrecenzuję wam parę produktów Alterry. Teraz mogę już coś powiedzieć o szamponie ( resztę jeszcze za krótko stosuję) . A więc szamponik dostaniemy w Rossie i kosztuje 8,99 - to  stosunowo tanio
konstystencja : dosyć śmieszna, taki glutek :) dobrze się pieni jak na szampon bez SLS
wydajność : wydajny (mam gęste włosy i odrobina na umycie wystarczy)
zapach : jak dla mnie boski . taki słodko-owocowy.
działanie : jak dla mnie - rewelacja !!! jest to mój pierwszy naturalny szampon, i takich efektów się nie spodziewałam. dokładnie czyści( a myję włosy co 4 dni) , włosy mięciutkie, nie napuszone i nie przesuszone. nie plącze, i włoski nie są tępe. po prostu moje KWC <3
NA PEWNO KUPIĘ PONOWNIE !


+taki gratisik - dokupiłam drugi olejek z Alterry , limonka i oliwki. za niedługo pojawi się jej recenzja :)


Buziaki .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz