poniedziałek, 6 lutego 2012

Jakie są moje włosy?

Chyba powinnam zacząć od tego, jakie są moje włosy. Praktycznie dopiero rozpoczynam walkę, więc ten blog, to będzie też swego rodzaju pewien dziennik efektów tej pielęgnacji  :) A więc mam włosy ścięte na boba. Boki dłuższe, tył krótsze. Ścięłam je w czerwcu 2011, ze względu na to, że miałam dosyć szarpania się ze szczotką ; > . I tak na mojej głowie zrobiło się sianko. Hihi^^ Moje włosy są suche, osłabione i łamliwe ze względu na to że od roku (dokładnie od marca 2011) używam prostownicy ustawionej na 200 st. C :O (o zgrozo ^^) . Moje włosiska bardzo się puszą, szczególna zewnętrzna ich część :D W wakacje praktycznie się nad nimi znęcałam szamponetkami i jedną farną Garniera na 28 myć ( Garnier color & shine naturalny brąz) . Ogólnie mam włosy gęste i grube, w kolorze jasnego czy tam średniego brązu. Teraz postanowiłam w koncu o nie zadbać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz