wtorek, 13 listopada 2012

Wstępna relacja z Epiduo.

Epiduo stosuję od czwartku/piątku - nie pamiętam dokładnie, a już czoło się wysypało. Epiduo na początku w ogóle mnie nie podrażnił, ale wczoraj to było piekiełko ... skóra zaczęła szczypać, nie jakoś strasznie, ale nałożony żel z pantenolem godzinę op- piekł jak nigdy!!!!
oprócz tego zaczynam się łuszczyć na brodzie, czoło dopiero delikatnie się zaczyna, prawie niewidoczne, trzeba się przyjrzeć.
tak samo kwas hialuronowy(mam przesusz i chcialam sie nim uratować) -też strasznie piekł. nie wiem czemu. stosowałyście może retinoidy i wiecie czemu tak jest?
tak wygląda czoło, długo wzbraniałam się dziś przed wstawieniem na bloga, ale jak macie znać i lepsze i gorsze dni, to daję ten gorszy. z takim czołem czuję się fatalnie , czuję że straszę ludzi :(((

zdj robione wczoraj wieczorem, telefonem więc za jakość przepitraszam ; >


Będę wdzięczna, jeśli podpowiecie trochę o tym podrażnianiu ;>
buźka :>

25 komentarzy:

  1. zobaczyłam w nagłówku epiduo i zamarłam! już 2 lata jestem po udanej kuacji przeciwtrądzikowej a epiduo znam na wylot! to okropieństwo. podrażnia wysusza i nic tak naprawdę nie robi dobrego.. jeśli już działa to tylko doraźnie a na dłuższą metę nie przynosi żadnych efektów i nie jest to tylko moja subiektywna ocena ale poparta przez innych używających. z całego serca, szczerze i serdecznie nie polecam! szkoda czasu pieniędzy i niespełnionych nadziei.
    JULIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co w takim razie?? bo ja właśnie zakupiłam Epiduo

      Usuń
    2. ja jestem z epiduo bardzo i to bardzo zadowolona

      Usuń
  2. ja już gdzieś pisałam u Cb apropo Epiduo;)
    ja baardzo dobrze wspominiam:)
    nie przejmuj się tym przesuszeniem,kup sobie coś nawilżającego (cetaphil mój faworyt)na to po prostu
    uszy do góry,teraz jest wysyp,ale potem wszzytsko się oczyści i będzie tylko lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co w takim razie?? bo ja właśnie zakupiłam Epiduo.l.

      Usuń
  3. Ja znam dobre na trądzik :)
    Używam (i mój brat również i ma po tych rzeczach cudowną twarz, a zawsze miał okropne problemy):

    Kosmetyki z serii "Siarkowa Moc" oraz Benzacne krem i Tonic :)
    O Epiduo nie słyszałam i chyba bardzo dobrze, że nie miałam z nim do czynienia.

    Kwas Hialuronowy nie powinien być stosowany na twarz w młodym wieku, bo jest z nim tak, jak z kolagenem i zanika dopiero w późniejszych latach życia i nakładając go na twarz szkodzisz sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale HA super nawilża i właśnie dlatego go stosuję :)

      Usuń
  4. Stosowałam epiduo wieczorem przez miesiąc na początku mojej walki o normalną cerę. I nie wspominam tego za dobrze! Na początku twarz nie piekła, ale po ok. 2tygodniach nie dałam rady wytrzymać: czerwona, podrażniona skóra, piekła przez ok. 0,5h. Stosowałam różne kremy nawilżające, ale to niewiele pomagało. Dematolog przepisał mi po tym miesiącu locacid. Co prawda epiduo szybciej przynosiło efekty, ale teraz przynajmniej nie mam podrażnionej skóry.
    Co do łuszczenia - raczej jest to normalne, przynajmniej ja tak miałam. Ogólnie polecam cicalfate avene - krem na podrażnienia. Ja stosuję na noc, nie zapycha, nawilża i łagodzi zaczerwienienia, skóra się szybciej regenreruje. Przy następnej wizycie u dematologa koniecznie powiedz mu o tym problemie.
    A właśnie! Mój lekarz mówił, że jeżeli występują podażnienia, to żeby stosować maść co 2dni, a jeżeli i to nie będzie pomagało to lepiej chyba odstawić epiduo i poprosić o coś innego.
    Pozdrawiam, Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuję stosować co dwa dni, dzięki za odpowiedź ; >

      Usuń
  5. Na początku stosowania retinoidów nie polecam używania kw. hialuronowego. Lepiej go odstaw, bo jak widzisz podrażnia. Nawilżaj olejami, pantenolem, niacynamidem:)
    Sama jestem na początku kuracji (po 1mies.) i taki zestaw się u mnie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno wypróbuję ! :)

      Usuń
    2. dokup sb do epiduo jakąś maść tłustawą na dzien by zregenerować skórę, np. zinalfat, nwm tylko czy on nie jest na recepte

      Usuń
  6. Widzę, że mamy podobną długość włosów :D Trzymam kciuki za zapuszczanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh... epidudo, używałam go przez 4 tygonie, po paru dniach - twarz cała czerwona i piękaca - wyglądała na poparzoną, niestety innych skutków pozytwnych jak i negatywnych nie zauważyłam, może, że dlatego, że krókto uzywałam? Jednak wolę duac, zdecywonie mniej podrażnia :)
    Trzymam kciuki za walkę z tymi nieprzyjaciólmi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja stosuje epiduo. Jesli podraznia nalezy zrobic przerwe a nie klasc masci na rozogniona skore :O Uzywam juz 2 miesiace, osobiscie nie mam podraznien i jestem bardzo zadowolona :) Pozbylam sie prawie wszystkich grudek, moje czolo bylo chyba nawet bardziej zasypane od Twojego po jakichs 2 tygodniach. Mam jeszcze sporo przebarwien ale to znika z czasem. Dodam ze przed oraz w czasie kuracji klade fluid. Poprostu zawsze. Nie pogarsza to stanu skory, poprostu chce wygladac dobrze. A efekty i tak sa wiec czemu nie? :) Trzymam za Ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. edit: ,, czuję że straszę ludzi :((( " dziewczyno jesteś cudna i przejmujesz sie takim czymś jak pare syfków, lekkiego trodziku na czole!! powinno być ,, czuję że rozświetlam uśmiech na twarzach ludzi :))) " ja mam lekki trądzik na policzkach używam duac i tetralysal ale wątpie że mi pomagają i uznałem że kit z tym xD jest git jak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam u dermatologi i właśnie epiduo mi przepisał. Na mnie działa bardzo dobrze, wiadomo na początku Cię wysypie ponieważ wyciąga wszystko na wierzch, ale po jakimś czasie zauważysz, że pomaga. Niestety ta maść działa wysuszająco ale tym się nie przejmuj, zastosuj jakiś dobry krem :) Mi dermatolog przepisał krem fizjologiczny physiogel niestety jest drogi ok.40 zł.ale ja z niego zrezygnowałam gdyż strasznie piekła mnie twarz. Polecam z Ziaji ULGA 'krem łagodzący na dzień redukujący podrażnienia' :) Pozdrawiam :) Nic się nie przejmuj trądzikiem, on minie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. + twoja twarz po jakimś czasie się przyzwyczai do maści i już nie będzie wysuszona, będzie tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie kiedyś też dermatolog przepisał epiduo, czekałam na efekty, które chyba się nigdy nie pojawiły... oby w Twoim przypadku było inaczej :) Uważaj na kwas hialuronowy, moja koleżanka studiuje farmacje i mówiła, że może on przyczyniać się do powstawania przebarwień, dlatego z niego zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za info na temat HA, a właśnie szukałam przyczyny . Trądzik + HA = przebarwienia :<

      Usuń
  13. Identyczną mam historię z epiduo ja również stosuje TO od czwartku jest niedziela moja twarz to jakas masakra (pomijąc jak masakrycznie piecze) Kolor mojej cery to poprostu papryczka chili !! Jutro szkoła nie wiem jak tam pójdę (o nałożeniu fluidu czy pudru żal wspominać cera jest tak słucha ,że nwm )!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń