niedziela, 4 listopada 2012

Proszę o pomoc - wiecie co to może być ? :(

na nadgarstku zrobiła mi się szorstka czerwona plamka, ta o dziwo nie swędzi mocno, bo 2-3 temu(dokładnie nie pamiętam :(  ) po kąpieli zaczęła swędzieć mnie szyja. No i odruchowo zaczęłam się drapać. Drapałam się możliwie jak najmniej cały wieczór, i na noc posmarowałam żelem z pantenolem Ziaji (składem może się tu ziaja poszczycić) niestety nie mogę pokazać składu bo na wizażu nie ma, a ja nalepkę ze składem odkleiłam bo była cała zapiaszczona :( ale wracając do tematu - trochę przestało swędzieć i poszłam spać. rano po obudzeniu idę do lustra a tam takie małe, szorstkie, zaczerwienione krostki. i tak do dziś. ciągle mnie to swędzi. wykluczam grzybicę, bo mimo tego że mam kota, to od 4 latach zdrowiutki, i nie ma kontaktu ze zwierzętami, nie wychodzi, ja też nie mam kontaktu więc to odpada. teraz tak, szalik. mam wełniany gruby szal, ale noszę go od miesiąca i nic mi nie było aż do teraz. nowych kosmetyków nie wprowadzałam. tak to wygląda na nadgarstku( zdj niżej ), a na szyi to są te 2 zdjęcia pod ręką, na szyi jest tego około 10-15-20 coś około tego.

Macie pojęcie co to może być ? dodam, że zastanawiałam się nad AZS, ale nie chcę wybiegać za szybko i wyciągać pochopnych wniosków, jednak borykam się z wiecznie suchą skórą nóg, twarz też sucha, ale jednak tłusta i z trądzikiem. wizażysta który jak wiecie ostatnio mnie malował, stwierdził że mimo trądziku to nie jest dostatecznie nawilżona, choć stosuję HA i inne humektanty.
NIGDY takiego czegoś nie miałam. Jakieś rady ? :D oprócz tego że mogłabym odwiedzić dermatologa, bo to wiem :((

Z góry Wam dziękuję za ewentualną pomoc.







12 komentarzy:

  1. tez mi sie takie cos po kapili zrobilo, chetnie sie dowiem co to jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo możliwe, że jest to AZS, chociaż po tych zdjęciach trudno ocenić..
    Sama mam AZS i problem z suchą skórą nóg oraz twarzy, która czasem się buntuje i mam wysyp + tłustą strefę T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie, pójdę do dermatologa i tyle, sama nie wiem co z tym zrobić bo swędzi cholernie, a nie są to jakieś świerzby i grzybice ;c

      Usuń
  3. to nie jest uczulenie na coś? Stsowałaś jakieś nowości? Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Łupież różowy Gilberta tak wygląda, może powstawać przez nadmiar stresu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za trop, na pewno poruszę to na wizycie u lekarza :)

      Usuń
  5. Moja siostra ma podobne ślady zaraz po kąpieli. Tak już ma. Trzeba używać czesto gęsto balsamów, żeby nawilżyć skórę.

    OdpowiedzUsuń