sobota, 10 listopada 2012

TAG : Liebster Blog

Zostałam otagowana przez Karolę :) 


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę :) Jest przyznawana blogerom o mniejszej liczbie obserwatorów, co daje możliwość ich rozpowszechnienia. po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię oTAGowała . Następnie Ty nominujesz 11 osób i zadajesz im 11 pytań. nie wolno nominować bloga, który cie nominował. 


Taki wstęp :)
A więc :
1. Mam obsesję na punkcie... ? 
... włosów i kotów :)
2. Jak radzisz sobie z jesienną chandrą?

szczerze? właściwie najczęściej sobie nie radzę, i tak mam doła jak mnie już dopadnie, ale ratuję się zawsze ciepłą herbatą pomarańczową(Teekanne), komputer, blog albo zasiadam do odrabiania lekcji i tyle :)
3. Co najbardziej w sobie lubisz?
 nie mogę narzekać na swoją figurę :)
4. Jesteś specjalistką od?

nie ma dziedziny w której jestem specem, ale wieeele wiem na temat stomatologii, (nie pomijając włosów bo to też wiadomo! :)) dentystą chcę być od zawsze, gdy idę do dentysty to zawsze wiem co mi nakłada, co z czego jest zrobione, po prostu wiem ;33
5. Ulubiony kolor na paznokciach to... ? 

fiolet, ale zazwyczaj sa pomalowane półtransparentnym różowym do frencha

6. Ulubiona pora dnia? Dlaczego?

12-16, wtedy mam najwięcej energii :) 
7. Piszesz pamiętnik?

blogspot only :) 
8. Co znajduję się po Twojej lewej stronie?

teraz? poduszka i śpiący kot ;3 
9. Twoim zdaniem robisz wszystko by zbliżyć się do swoich marzeń? (Jeżeli je masz).

nie, wręcz przeciwnie. nie chcę myśleć o marzeniach, chyba przed nimi uciekam. może nie przed wszystkimi, ale jednak większości unikam ;c 
10. Kupowanie czego, sprawia Ci największą radość?

wielu rzeczy, zazwyczaj największą radość sprawiają mi buty i nowe perfum ^^ 
11. Szpilki czy płaskie buty ? 

zdecydowanie ani to ani to ;> szpilki nie są wygodne, lubię gruby obcas, zwężający się ku dołu, taki około 9 cm. płaskie buty nie są dla mnie, mała jestem, to mój kompleks i nie mogę się z tym pogodzić :) 



Moje pytania do Was:
1.Jak wysoko stawiasz w życiu swój autorytet?
2.Od czego zaczęła się twoja przygoda włosowa?
3.Stosunek do słodyczy ? :>
4.Jak radzisz sobie ze zmęczeniem?
5.Co sprawia ci największą radość?
6.Jeśli ktoś sprawić ci przyjemność/zrobił niespodziankę- co to było ?
7.Co najbardziej motywuje cię do czynności, do których nie masz ochoty podchodzić?
8.Jeśli pracujesz-twój zawód wykonujesz z powołania? Jesli nie- wymarzony zawód to...
9.co robisz, by utrzymać swoja formę?
10.otrzymujesz bon na zakupy w drogerii, co jako pierwsze kupisz?
11.grasz na jakimś instrumencie? lubisz to?
 Nominuję :
1. Cytrynapielegnuje
2.my-hair-secrets
3.imakevalerie
4.algadia
5.angel-hairs
6.aszanti
7.barton-cottage
8.beautifulhair-ewela
9.bemyaddiction
10.haiirmania
11.blogwlosowy


buziaki :*

2 komentarze:

  1. dziękuję za odpowiedzi! :-) miło się czytało :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, ciekawe odpowiedzi, sama muszę się zebrać do odpowiadania :D

    OdpowiedzUsuń