wtorek, 6 listopada 2012

Po wizycie u dermatologa : >

I tu z całego serca dziękuję Madie     gdyż podsunęła właściwą diagnozę i się uspokoiłam ; > dziś dermatolog jednoznacznie stwierdziła że to łupież Gilberta i samo zejdzie bez leczenia, jednak Pani dała mi Amertil żeby tak nie swędziało. Przy okazji pogadałam troszkę z Panią o mojej twarzy to przepisała mi Epiduo - podobno bardzo skuteczne. Jeśli stosowałyście to będę wdzięczna za Wasze opinie :) Polecała mi też peeling migdałowy pharmaceris, ale nie wiem jeszcze czy kupię.

Ściskam ;>

7 komentarzy:

  1. Mi kiedyś tez pani dermatolog przypisała Epiduo. Po tygodniu moja twarz była mega czerwona, podrażniona, skóra bardzo była wysuszona i w tych miejscach gdzie nakładałam lek schodziły płatami, a trądzik pozostał i nic się nie zmieniło. Pamiętaj lek na mojej skórze nie zadziałał, na Twojej może przynieść niesamowite efekty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego nie zadziałał, że przerwałaś leczenie. To najczęstszy problem tego, że lek nie może zadziałać. Dziewczyny stosują go, po jakimś czasie jest gorzej, bo musi tak by a one odrzucają lek. Trzeba natomiast przeczekać ten czas. Po nim będzie już tylko lepiej. Jak płatami skóry Ci odchodziło, to może dlatego, że jej odpowiednio nie nawilżałaś.

      Usuń
  2. ja miałam epiduo i wspominam bardzo dobrze.:)
    lek baardzo podrażnia skóre tak jak koleżanka mówi skóra schodzi nawet płatami,wiec pamietaj o 'nawilżaczu' polecam cetaphil (nałoż go 20 minut przed epiduo ) ok.40 zł w aptece,ale jest mega wydajny ;)
    skóra się zdecydowanie polepszyła,jak wiadomo na poczatku występuje wysyp które jest bardzo uciążliwy dlatego zakup sobie tez na wysuszenie typ większych pryszczy ja miałam davercin,ale dostałam go na recepte,ale zAmiast davercinu mozesz uzywac benzacne który kosztuję 2x mniej,a działa nawet podobnie;) benzacne jest bez recepty.
    stosowałam tylko miesiąc,a różnica ogromna;)
    zaleca sie stosowac 4 miesiące;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cetaphil polecam. Na moim blogu znajdziesz jego recenzję. Poleciła mi go dermatolożka przy leczeniu trądziku. Benzacne u mnie nie działał. Może za słaby % miałam...

      Usuń
    2. może miałaś wersje 5% ; >

      Usuń
  3. Hej, zostałaś nominowana przeze mnie w Liebster Blog, zapraszam do odpowiedzenia na TAG ! :)

    http://kabloguje.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń