sobota, 7 września 2013

Pierwsze samodzielne żele, nie tak piękne jakbym chciała, ale są :)

We wtorek doszła do mnie paczka z allepaznokcie.pl z tym zestawem -> LINK
Zamówienie bardzo szybko zrealizowane i jestem jak najbardziej z tej firmy zadowolona. Ale do rzeczy. Postanowiłam spróbować od razu na swoich naturalnych. Postawiłam na frencha z turkusowego brokatu i zdobienia na kciuku i serdecznym to miały być 3 niebieskie łezki ułożone w kwiatek z cyrkonią na środku.
Wszystko zajęło mi aż 3 godziny, efekt mnie nie zadowala, ale myślę, że jak na pierwszy raz, to i tak dobrze mi poszło. 2 pazurki tylko są kulfonami takimi, bo wyszły łopaty,a reszta w miarę ok. Zdjęcia :

Długość od strony wewnętrznej :
A przy okazji część mojego postanowienia - zamiast chipsów-granola czekoladowa , pyszna jest!
Będę dalej się uczyć aż dojdę do choć minimalnej wprawy :) Buziole :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz