poniedziałek, 22 lipca 2013

Co u mnie się działo i jak prezentują się obecnie włosy?

Witajcie :) Znowu zaniedbałam bloga, 2 miesiące Was nie odwiedzałam :( czerwiec był walką o dobre świadectwo na zakończenie szkoły, a lipiec to istne wyjazdowo ;3
Sama nie wiem od czego zacząć, może od balu pożegnalnego? :)
A więc, postawiłam na klasykę, mała czarna, z koralowymi dodatkami i koralowymi szpilkami na platformie. Włosy bez przesadyzmu - zwykły koczek na boku, jednak robił go fryzjer, wiem, że gdybym robiła go sama to by wytrzymał góra godzinę :) I makijaż też bardzo delikatnie - na oku tylko kreska i sztuczne rzęsy, róż, puder i błyszczyk. Nic więcej ;3 Na pierwszym zdjęciu -włosy z boku ( ja to ta w czarnej sukience), a na kolejnym już  ogólnie, tylko szkoda, że nie mam jak pokazać butów ;c

Wakacje spędziłam jak na razie we Władysławowie, a już za parę dni Ocypel. Włosy postanowiły podczas wyjazdu pokazać jednak swoją mocną stronę. Tu wysuszone suszarko-lokówką (swoją drogą czuję się na tym zdjęciu jak jakaś 14-15 latka! Ale to chyba kwestia makijażu,światła i samego zdjęcia :D)
Były też koncerty ( O.S.T.R&Hades, Małpa, Pezet - jednak za rapem średnio przepadam :))



Były też wieczory spędzane na dancingach :)

Ale też wieczory spędzane nad morzem, wraz z pięknymi zachodami słońca :)
I reszta zdjęć :3

Wszystkim Władysławowo będę polecać, w około znajdują się mniejsze miejscowości takie jak chociażby Chłapowo, Karwia, które też warto odwiedzić - naprawdę w dzień można wypocząć, a wieczorem się bawić ! :D
Podczas tego pobytu dostałam niesamowitego apetytu, nie wiem co za tym stoi, ale do teraz ciągle jem. Mimo że byłam niedawno strasznym niejadkiem, wystarczyło mi zjeść odrobinę żeby czuć się pełną, a teraz jem bez końca , obym tylko potem tego nie żałowała ;3
Tak teraz wyglądają włoski:
A poza tym - wakacje - nie brakuje mi wypadów ze znajomymi, rodzinnego grilla i spacerów nawet po polach ;3 Na zdjęciu widać, że jednak baaaardzo niezdrowo się odżywiam na takich spotkaniach, jednak o dietę w domu dbam bardzo, żeby nie było :D
I to by było na tyle :) Życzę miłego wypoczynku tym, którzy nie pracują i miłej pracy zapracowanym :)







 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz