czwartek, 23 maja 2013

Tak wiele się zmieniło :)


Nie mam czasu prowadzić bloga, ciągle nauka! Nie oszczędzają Nas mimo zbliżających się wakacji, no trudno, trzeba przeżyć i wykorzystać każdą wolną chwilę do napisania tylu postów jakie sobie zaplanowałam.
Od czego zacząć?
Może powiem, że od listopada byłam u fryzjera tylko raz ale za to poszło 5 cm ;( ale musiałam w końcu po całości zejść z tego boba, dopiero teraz mam w 100% równe włosy, bez cieniowania i przejść, po prostu równiutkie ;)
Jeśli chodzi o twarz? Znalazłam swój idealny podkład, kończę już 2 opakowanie, ale to temat na następny post-recenzję ;) Stan cery nieznacznie się pogorszył, ale wynika to niestety z mojego zaniedbania.
Tak, tak, we wszystkim sobie postanowiłam spocząć na laurach, ale czas to nadrobić!
To taki post-ogólnik, a już niebawem opublikuję posty ... A nie zdradzę o czym! :)
Poza tym niedługo ukaże się na female.pl mój artykuł, wynikający ze współpracy z tą stroną - to tak tylko się ciut chwalę Wam :D
3majcie się ;)

2 komentarze: